God og venlig behandling og stor tryghed når man kommer med sin kat . Stor anbefaling her fra .

Benita Køppen

Via Google

Vi er kommet hos hjørnegårdens dyreklinik i flere år, og vi har altid været tilfredse med den behandling vi og vores katte har fået. Meget kompetent personale der virkelig ønsker dyrene det bedste Stor anbefaling herfra.

Kunde

Via Trustpilot

Venlig modtagelse, søde mennesker, Missi faldt helt til ro. Fik god behandling, både Missi og jeg

B. Jensen

Via Trustpilot

Tak til dyrlæge Malene, for kyndig vejledning. Simba, min kæreste og jeg er vilde med dig. Empatisk, dygtig og stor forståelse for hunde med dyrlægeskræk, den bedste dyrlæge vi nogensinde har mødt.

Sherwin Reyes

Via Google

Jeg vil gerne give 5 stjerner, til Hjørnegårdens dyreklinik. Tak til alt personale, for at passe godt på min Simba dreng! <3 Det var nogle hårde dage for Simba og familie. Men Simba er på toppen igen, og det betyder alt!! Særlig stor tak til dyrelæge Sif, hun har gjort alt for Simba skulle komme sig, og gør alt for man skal føle sig tryg og hørt! Du er en stjerne.

Michaela

Via Trustpilot

Opmærksomhed mod min hund og søde medarbejder. Jeg sætter ligeledes pris på at jeg blev ringet op dagen efter en operation og blev spurgt om hvordan min hund havde det samt om den detaljerede og godt forklaret situation fra dyrlægen både med et brev som jeg kunne tage med hjem og læse i ro og på selve dyrklinikken.

Home Reborn

Via Google

Virkelig sød dyrlæge, der tog sig god tid. Min hund var meget tryg (hun er normalt meget nervøs)

Ewa Daniel

Via Google

Det var vores første besøg og desværre også det sidste med vores gamle hund Luna. Vores sædvanlige dyrlæge kunne ikke tage hende og der var alt for lang ventetid hos kbh dyrehospital. Vi fik anbefalet Hjørnegårdens Dyreklinik og de fik presset os ind i et travlt skema. Dyrlægen Lasse var rolig, venlig, ærlig og virkede dygtig. Der var desværre ikke mere at stille op for vores gamle hund og vi måtte tage den svære beslutning at sige farvel. Jeg synes vi fik en meget fin, empatisk rådgivning og behandling trods den triste anledning. Det blev så værdig og fin en afsked som det var muligt, tak til Lasse for det.

Christina Jespersen

Via Google

Kan varmt anbefales. Super sødt og empatiske personale. Særligt Malene – bedste dyrlæge ever Vi har benyttet dem gennem flere år.

Lars Rasmussen

Via Trustpilot

Jeg stod akut og skulle bruge en dyrlæge fredag formiddag, da min kat havde smerter i det ene ben. Hjørnegårdens dyreklinik tog hende ind allerede lørdag formiddag og fandt et stort hul i benet. Hun blev lagt i narkose, syet og fik antibiotika samt smertestillende med hjem. Meget professionelt lyttende og sødt personale. Jeg er yderst tilfreds og de får stor anbefaling herfra!

Angelina Horndrup

Via Google