Kan varmt anbefales. Super sødt og empatiske personale. Særligt Malene – bedste dyrlæge ever Vi har benyttet dem gennem flere år.

Lars Rasmussen

Via Trustpilot

Tak til dyrlæge Malene, for kyndig vejledning. Simba, min kæreste og jeg er vilde med dig. Empatisk, dygtig og stor forståelse for hunde med dyrlægeskræk, den bedste dyrlæge vi nogensinde har mødt.

Sherwin Reyes

Via Google

Igen i dag var der rummelighed, forståelse og en vurdering af dyrlægens ydelse ift. hvad der var bestilt tid til. Vi oplever gang på gang at der tages det hensyn man som dyreejer sætter så stor pris på. Så tilfreds med al det personale vi har mødt på klinikken. Tak for jer!

Mette

Via Trustpilot

Min kat havde flækket sin nedre blinkhinde, og dyrlægen gav mig de forskellige muligheder. Jeg valgte livrem og seler – operation – og det kunne de klare samme dag! Efterfølgen har der været tryghedsopringninger: hvordan var det første døgn gået? Kontaktede dem et par dage efter da min kat ikke havde haft aff. Og fik god vejledning. Super tilfreds med deres dygtighed og omsorg for min kat. Positive aspekter Svartid, Pålidelighed, Kvalitet, Professionalisme, Priser

Jeanne Brodersen

Via Google

Altid venligt personale, god ro omkring undersøgelsen. God vejledning. Dygtige og engagerede dyrlæger og medarbejdere. Ville aldrig vælge andet og kører gerne længere selv om der er andre dyrlæger tættere på mig lige omkring Ørestad. Serviceniveauet og empatien er ikke nær så højt og ikke den samme gode atmosfære omkring besøget

Lene Wulff

Via Google

Marlene Dickow er meget professionel og rigtig god til at forklare ting i øjenhøjde. Kæmpe anbefaling herfra!!

Anna Hansen

Via Google

Så fint sted med professionel fagpersoner, der ved hvad de laver. Personalet er mega smilende, imødekommende og vigtigst af alt passer de på vores kæledyr🥰 Har begge mine katte tilknyttet denne dyrlægen, det kan kun anbefales! …

Angelina Shehab

Via Google

Jeg vil gerne give 5 stjerner, til Hjørnegårdens dyreklinik. Tak til alt personale, for at passe godt på min Simba dreng! <3 Det var nogle hårde dage for Simba og familie. Men Simba er på toppen igen, og det betyder alt!! Særlig stor tak til dyrelæge Sif, hun har gjort alt for Simba skulle komme sig, og gør alt for man skal føle sig tryg og hørt! Du er en stjerne.

Michaela

Via Trustpilot

Dyrlægerne her, især Marianne, er definitionen af, hvad rigtige dyrlæger er: de 100% ærlige omkring, hvad de mener er det bedste for dyret og går aldrig på kompromis med deres løfte til dyrene og det viser, at de har hjertet på det rigtige sted. De er vanvittigt dygtige fagligt og utroligt omsorgsfulde. Min mor og jeg skulle have tjekket vores hund Ludvigs helbred og kom specifikt ned til Marianne, fordi vi vidste, at hun ville være ærlig. Det endte med en aflivning, hvor der blev skabt de mest omsorgsfulde omstændigheder. Vi er dybt taknemmelige for at have disse mennesker som vores dyrlæger. Kh, Nina, Michelle og Ludvig

Fru Nina Hansen

Via Trustpilot

Har haft en virkelig god oplevelse med Hjørnegårdens Dyreklinik. Min tæve var højgravid og vi have brug for en akut tid til tjek af hende. Der blev kaldt en ekstra dyrlæge ind og vi fik den bedste behandling. Stor faglighed og ro på klinikken på trods af travlhed.

Margit

Via Trustpilot