Hjælp ved akut sygdom hos dit kæledyr

Akut syge dyr er aldrig sjovt, og typisk opdager man desværre først, at dyrene er syge, når man kommer hjem fra arbejde, og de fleste klinikker lukker.

Derfor har vi valgt at udvide vores normale åbningstid, for at vi kan imødese dit og dit kæledyrs behov for dyrlægebesøg på skæve tider.

  • Skottegården 2
  • 2770 Kastrup
Man-Tors 07.30 – 19.00
Fredag 07.30 – 17.00
Lørdag 08.00 – 14.00
Søn- og helligdage Lukket

Vi tager ikke ekstra vagthonorar, og håber at vi derved undgår, at dyrene kommer til at vente for længe på den akutte dyrlægehjælp. Der kan forekomme akut tillæg.

Du er altid velkommen til at ringe til os på 88 77 57 75, hvis dit dyr har behov for hjælp.

Desværre må vi erkende at det er ikke muligt for os at være på klinikken 24-7, så uden for vores åbningstid, henviser vi til de store vagthospitaler i København.

Er du normalt klient hos os, så sender dyrehospitalet journalen til os, og så hjælper vi dig med viderebehandling af dit dyr om nødvendigt.

AniCura Københavns Dyrehospital36 17 57 11
Universitetshospitalet for Familiedyr35 33 29 30 eller 22 55 11 12
Karslunde Dyrehospital46 15 15 25
Dejligt og trygt sted, både for mine katte og mig. Jeg har adskillige gode oplevelser med klinikken, og er meget taknemmelig for den grundige behandling mine katte har modtaget. Jeg glemmer aldrig da kirurgen på stedet tilbød at møde ind på sin fridag for at operere min kat. Takket være det hurtige initiativ, kom han godt igennem det, og er nu totalt umærket af oplevelsen. Det vil jeg altid være enormt taknemmelig for. ♡

Julie

Via Google

Jeg følte mig utroligt velkommen. Dyrlægen, Malene, var sød og grundig, samt god til at fortælle og forklare hvad der skulle ske med min kat, og hvorfor. Hvilket er utroligt rart. Så tak til Malene 🙂

Sophie Brodin

Via Google

Utrolig god og venlig service fra alle medarbejdere, som jeg har været i kontakt med. Og utrolig fint med et opkald dagen derpå, for at tjekke op på min kanin, som havde været i narkose.

Nanna Steen Hansen

Via Google

Virkelig sød dyrlæge, der tog sig god tid. Min hund var meget tryg (hun er normalt meget nervøs)

Ewa Daniel

Via Google

Jeg bliver simpelthen nødt til at rose Marlene og resten af personalet – I er fantastiske. I forbindelse med blæresten hos min hund har vi fået en helt igennem professionel, kompetent, venlig og yderst empatisk behandling. Der er ikke noget “overbehandling”og man får tid til at stille alle de spørgsmål man nu har, når den er gal med ens firbenede ven. Marlene er yderst reel og knald dygtig og jeg stoler 100% på hende. Og så har de en rigtig god vane med at ringe ofte og følge op på patientens ve og vel efter operation. Jeg er SÅ taknemmelig for jer – tusind tusind tak (også fra Coco)

Karin

Via Trustpilot

Både den måde man bliver modtaget på samt opfølgningen efter er i særklasse, vi er meget glade for vores 2 katte er tilknyttet Hjørnegårds Dyreklinik – vi har udelukkende oplevet perfekte resultater og enestående kommunikation. Tak for jeres måde at være på…

Thomas Hjort

Via Google

God og venlig behandling og stor tryghed når man kommer med sin kat . Stor anbefaling her fra .

Benita Køppen

Via Google

Har haft en virkelig god oplevelse med Hjørnegårdens Dyreklinik. Min tæve var højgravid og vi have brug for en akut tid til tjek af hende. Der blev kaldt en ekstra dyrlæge ind og vi fik den bedste behandling. Stor faglighed og ro på klinikken på trods af travlhed.

Margit

Via Trustpilot

Jeg vil gerne give 5 stjerner, til Hjørnegårdens dyreklinik. Tak til alt personale, for at passe godt på min Simba dreng! <3 Det var nogle hårde dage for Simba og familie. Men Simba er på toppen igen, og det betyder alt!! Særlig stor tak til dyrelæge Sif, hun har gjort alt for Simba skulle komme sig, og gør alt for man skal føle sig tryg og hørt! Du er en stjerne.

Michaela

Via Trustpilot

Min kat havde flækket sin nedre blinkhinde, og dyrlægen gav mig de forskellige muligheder. Jeg valgte livrem og seler – operation – og det kunne de klare samme dag! Efterfølgen har der været tryghedsopringninger: hvordan var det første døgn gået? Kontaktede dem et par dage efter da min kat ikke havde haft aff. Og fik god vejledning. Super tilfreds med deres dygtighed og omsorg for min kat. Positive aspekter Svartid, Pålidelighed, Kvalitet, Professionalisme, Priser

Jeanne Brodersen

Via Google