Hjælp ved akut sygdom hos dit kæledyr

Akut syge dyr er aldrig sjovt, og typisk opdager man desværre først, at dyrene er syge, når man kommer hjem fra arbejde, og de fleste klinikker lukker.

Derfor har vi valgt at udvide vores normale åbningstid, for at vi kan imødese dit og dit kæledyrs behov for dyrlægebesøg på skæve tider.

  • Skottegården 2
  • 2770 Kastrup
Man-Tors 07.30 – 19.00
Fredag 07.30 – 17.00
Lørdag 08.00 – 14.00
Søn- og helligdage Lukket

Vi tager ikke ekstra vagthonorar, og håber at vi derved undgår, at dyrene kommer til at vente for længe på den akutte dyrlægehjælp. Der kan forekomme akut tillæg.

Du er altid velkommen til at ringe til os på 88 77 57 75, hvis dit dyr har behov for hjælp.

Desværre må vi erkende at det er ikke muligt for os at være på klinikken 24-7, så uden for vores åbningstid, henviser vi til de store vagthospitaler i København.

Er du normalt klient hos os, så sender dyrehospitalet journalen til os, og så hjælper vi dig med viderebehandling af dit dyr om nødvendigt.

AniCura Københavns Dyrehospital36 17 57 11
Universitetshospitalet for Familiedyr35 33 29 30 eller 22 55 11 12
Karslunde Dyrehospital46 15 15 25
Jeg havde været forbi med mig og min kærestes kattekilling. Og jeg blev mødt af et enormt sød personale, som gjorde det hele lidt nemmere. Samt de var super gode til at give besked af hvad der skete undervejs. Hvilket gjorde mig rigtig tryg. Jeg kom og hentede min kat efter omkring 3 timer. Og nu her 3 dage efter har han det meget bedre 🙂

Ida

Via Trustpilot

Venlig modtagelse, søde mennesker, Missi faldt helt til ro. Fik god behandling, både Missi og jeg

B. Jensen

Via Trustpilot

Det er altid en fornøjelse at komme på klinikken. Utrolig dygtige folk, både dyrelæger og alle de andre. Malene er helt fantastisk til vores sarte vovse. Så kæmpe anbefaling fra både de 2 og fire benede

Jeanette Petersen

Via Trustpilot

Min hund (Kim) skulle kastreres. Eftersom det var det første store indgreb han skulle have, var jeg meget nervøs. Men lige fra start af blev jeg taget så godt i mod og jeg følte mig meget tryg i at aflevere min bedste ven. Jeg blev meget grundigt sat ind i hvad der skulle ske og hvad jeg skulle gøre efterfølgende. Personalet er simpelthen så søde og hjælpsomme! Jeg er så glad for, at jeg besluttede for, at rykke dyrelæge til et sted, hvor jeg føler mig tryg i, at aflevere min hund. Tak for en god oplevelse!

Nanna Marie Larsen

Via Google

Fantastisk service, lange åbningstider og mulighed for at komme til akut, hurtigt. Både et roligt og behageligt sted at være. Der bliver lytter til en og der er enormt stor tålmodighed til “patienten” altså hunden. God rådgivning og plan for sygeforløb samt information omkring hva man skal reagere på. Virker til at være god professionel rådgivning kærlighed og omsorg for dyret og bestemt ikke en pengemaskine som andre steder. Absolut tilfreds med stedet og kan varmt anbefale det. Har selv skiftet fra Kongelundens Dyreklinik og jeg har bestemt ikke fortrudt 1 sekund

Eva Rusborg

Via Google

CHICO er mit alt og for min familie. Jeg har aldrig haft eh hund før, alt er nyt for mig. Chicos dyrelæge vejledte mig, lyttede til mig og behandlede Chico med stor blidhed og hengivenhed fra den første dag vi besøgte klinikken, personalet … Mere

Sylvia Laursen

Via Google

Det var nemt at få en tid der passede mig, og dyrlægen var rigtig sød og omsorgsfuld.

Jette Rydahl Sørensen

Via Google

Altid sød, venlig og god betjening. Top professionelt og man føler sig i gode og trygge hænder.

Line Hinsby

Via Google

Jeg er kommet en del gange på Hjørnegårdens dyreklinik med en venindes hunde. De har høj faglighed og god forståelse for dit dyr. De er super søde og på klinikken er der en god stemning.

Charlotte

Via Trustpilot

Jeg kan kun give de varmeste anbefalinger til denne dyreklinik, jeg er kommet der i flere år. Min hund Albert elsker, at komme til dyrlægen og leder efter sin dyrlæge så snart vi kommer. Personalet er så profesionelle, omsorgsfulde og utrolig dygtige. De er der ikke bare for, at tjene penge men fordi de elsker dyr og har et brændende ønske om at hjælpe deres patienter men også deres pårørende. De lytter til ens ønsker og bekymringer. Men vil til værd en tid sige deres anbefaling som den nu foreligger, og der er fantastisk. Så ved jeg hvor jeg står. Jeg kommer aldrig til, at skifte dyrlæge! 🙏🏼🙏🏼

Maria Bruun

Via Google