Hjemmekonsultation af dyrlæge

Udover regelmæssige sundhedstjek og vaccinationer varetager klinikken almindelige medicinske udredninger og behandlinger.

Dyr har det bedst i vante omgivelser, og indimellem kan det være at foretrække, at dyrlægen kommer til dyret og ikke omvendt. Derfor tilbyder vi som en speciel service hjemmekonsultation efter aftale.

Vi kan også hente og transportere jeres dyr til behandling i vores klinik – og retur naturligvis. Vi er til for dyrene – og deres familier!

I forbindelse med kørsel påregnes et kørselstillæg, som afhænger af distancen – tjek vores prisliste for info.

Hos Hjørnegårdens Dyreklinik tilbyder vi et væld af behandlinger, som fx. kastration, vaccination og id-mærkning, og som en ekstra service tilbyder vi også hjemmekonsultationer, i tilfælde af at enten du eller dit dyr ikke kan forlade hjemme, eller hvis du blot ønsker at få tilset dit dyr i vante omgivelser. Dette gør sig naturligvis også gældende for aflivninger, som også kan foretages i hjemmet.

Som en ekstra service tilbyder vi at udføre hjemmekonsultationer i tilfælde af, at dit kæledyr er for svagt til at forlade hjemmet.

Da behandlingerne oftest skal ske på klinikken, er det dog vores klare anbefaling, at du nøje overvejer, om ikke dit kæledyr kan klare turen til klinikken.

Nyt fra vores verden

01. aug 2024

Vaccination af katte og hunde

Som hvalpe og killinger har hunde og katte intet immunforsvar. De første 2-3 måneder af deres liv…

16. jul 2024

Plej din kanin korrekt

Kaninens popularitet som kæledyr er stigende, og med den rigtige tilgang og pleje…

29. jun 2024

Neutralisering

Neutralisering er en samlet betegnelse for kastration af handyret og sterilisation af hundyret.

Jeg havde været forbi med mig og min kærestes kattekilling. Og jeg blev mødt af et enormt sød personale, som gjorde det hele lidt nemmere. Samt de var super gode til at give besked af hvad der skete undervejs. Hvilket gjorde mig rigtig tryg. Jeg kom og hentede min kat efter omkring 3 timer. Og nu her 3 dage efter har han det meget bedre 🙂

Ida

Via Trustpilot

Venlig modtagelse, søde mennesker, Missi faldt helt til ro. Fik god behandling, både Missi og jeg

B. Jensen

Via Trustpilot

Det er altid en fornøjelse at komme på klinikken. Utrolig dygtige folk, både dyrelæger og alle de andre. Malene er helt fantastisk til vores sarte vovse. Så kæmpe anbefaling fra både de 2 og fire benede

Jeanette Petersen

Via Trustpilot

Min hund (Kim) skulle kastreres. Eftersom det var det første store indgreb han skulle have, var jeg meget nervøs. Men lige fra start af blev jeg taget så godt i mod og jeg følte mig meget tryg i at aflevere min bedste ven. Jeg blev meget grundigt sat ind i hvad der skulle ske og hvad jeg skulle gøre efterfølgende. Personalet er simpelthen så søde og hjælpsomme! Jeg er så glad for, at jeg besluttede for, at rykke dyrelæge til et sted, hvor jeg føler mig tryg i, at aflevere min hund. Tak for en god oplevelse!

Nanna Marie Larsen

Via Google

Fantastisk service, lange åbningstider og mulighed for at komme til akut, hurtigt. Både et roligt og behageligt sted at være. Der bliver lytter til en og der er enormt stor tålmodighed til “patienten” altså hunden. God rådgivning og plan for sygeforløb samt information omkring hva man skal reagere på. Virker til at være god professionel rådgivning kærlighed og omsorg for dyret og bestemt ikke en pengemaskine som andre steder. Absolut tilfreds med stedet og kan varmt anbefale det. Har selv skiftet fra Kongelundens Dyreklinik og jeg har bestemt ikke fortrudt 1 sekund

Eva Rusborg

Via Google

CHICO er mit alt og for min familie. Jeg har aldrig haft eh hund før, alt er nyt for mig. Chicos dyrelæge vejledte mig, lyttede til mig og behandlede Chico med stor blidhed og hengivenhed fra den første dag vi besøgte klinikken, personalet … Mere

Sylvia Laursen

Via Google

Det var nemt at få en tid der passede mig, og dyrlægen var rigtig sød og omsorgsfuld.

Jette Rydahl Sørensen

Via Google

Altid sød, venlig og god betjening. Top professionelt og man føler sig i gode og trygge hænder.

Line Hinsby

Via Google

Jeg er kommet en del gange på Hjørnegårdens dyreklinik med en venindes hunde. De har høj faglighed og god forståelse for dit dyr. De er super søde og på klinikken er der en god stemning.

Charlotte

Via Trustpilot

Jeg kan kun give de varmeste anbefalinger til denne dyreklinik, jeg er kommet der i flere år. Min hund Albert elsker, at komme til dyrlægen og leder efter sin dyrlæge så snart vi kommer. Personalet er så profesionelle, omsorgsfulde og utrolig dygtige. De er der ikke bare for, at tjene penge men fordi de elsker dyr og har et brændende ønske om at hjælpe deres patienter men også deres pårørende. De lytter til ens ønsker og bekymringer. Men vil til værd en tid sige deres anbefaling som den nu foreligger, og der er fantastisk. Så ved jeg hvor jeg står. Jeg kommer aldrig til, at skifte dyrlæge! 🙏🏼🙏🏼

Maria Bruun

Via Google