Hjælp ved akut sygdom hos dit kæledyr

Akut syge dyr er aldrig sjovt, og typisk opdager man desværre først, at dyrene er syge, når man kommer hjem fra arbejde, og de fleste klinikker lukker.

Derfor har vi valgt at udvide vores normale åbningstid, for at vi kan imødese dit og dit kæledyrs behov for dyrlægebesøg på skæve tider.

  • Skottegården 2
  • 2770 Kastrup
Man-Tors 07.30 – 19.00
Fredag 07.30 – 17.00
Lørdag 08.00 – 14.00
Søn- og helligdage Lukket

Vi tager ikke ekstra vagthonorar, og håber at vi derved undgår, at dyrene kommer til at vente for længe på den akutte dyrlægehjælp. Der kan forekomme akut tillæg.

Du er altid velkommen til at ringe til os på 88 77 57 75, hvis dit dyr har behov for hjælp.

Desværre må vi erkende at det er ikke muligt for os at være på klinikken 24-7, så uden for vores åbningstid, henviser vi til de store vagthospitaler i København.

Er du normalt klient hos os, så sender dyrehospitalet journalen til os, og så hjælper vi dig med viderebehandling af dit dyr om nødvendigt.

AniCura Københavns Dyrehospital36 17 57 11
Universitetshospitalet for Familiedyr35 33 29 30 eller 22 55 11 12
Karslunde Dyrehospital46 15 15 25
Malene er den bedste dyrlæge jeg nogensinde har mødt. Så dygtig, empatisk, ærlig og viste stor forståelse for at vores lille Simba havde dyrlægeskræk. Vi fik en akut tid på dagen, så heldige vi fik Malene, vi vil kun booke hende fremadrettet. Kæmpe stor anbefaling herfra.

Sherwin Reyes

Via Trustpilot

Vi havde aftale hos Marlene. Det var nok den bedste oplevelse for både os som ejere og for vores hund. Vores hund har været nervøs for at være ved dyrelægen i lang tid, men blev hurtig rolig hos Marlene. Der blev undersøgt grundigt og forklaret så alle forstod det. Der var tid til alle mulige spørgsmål. Det var var tydligt at mærke Marlenes passion for dyrevelfærd samt hendes mangeårige erfaring. Der blev kun rådet omkring hvad ville være bedst i vores situation og for vores hund hvilket er dejligt. 🙏🏼

Sabrina Revsbæk

Via Google

Jeg stod akut og skulle bruge en dyrlæge fredag formiddag, da min kat havde smerter i det ene ben. Hjørnegårdens dyreklinik tog hende ind allerede lørdag formiddag og fandt et stort hul i benet. Hun blev lagt i narkose, syet og fik antibiotika samt smertestillende med hjem. Meget professionelt lyttende og sødt personale. Jeg er yderst tilfreds og de får stor anbefaling herfra!

Angelina Horndrup

Via Google

Da jeg flyttede til Amager med mine to katte valgte jeg den dyrlæge, der lå nærmest min adresse, men efter flere dårlige, ubehagelige og utrygge oplevelser, valgte jeg at finde en ny. Dråben var, da min kærestes kat blev meget syg, og den førnævnte dyrlæge nægtede at undersøge katten, da de ikke havde tid, selvom at det var meget tydligt katten var døende… vi fandt jer, som med det samme tog katten ind. Den blev desværre aflivet, da den var meget meget syg. Jeres dyrlæge mente det var akut nyresvigt. (Efter blodprøver) Lang historie kort, så har jeg i 1,5 år (ca) haft mine katte hos jer. Og jeg er altid tryg, og føler dyrlægerne altid giver sig god tid til kattene. Jeg har intet negativt at sige. I er venlige og jeg føler ikke I kun tænker på penge, I går op i kattens velbefindende. Positive aspekter Svartid, Pålidelighed, Kvalitet, Professionalisme, Priser

Cecilie Iversen

Via Google

Mine bedste anbefalinger – Min 9 mdr. hvalp kunne ikke støtte på sit ene forben. Hen over jul og nytår måtte vi forbi Hjørnegården 3 gange da det blev værre og værre. Hjørnegården fandt hver gang en tid til os og fik ham gennem røntgen og relevante undersøgelser, så alt lå klar til deres Ortopæd kom fra ferie efter nytår. Indtil da blev han fint smertebehandlet. Efter nytår fik vi en endelig undersøgelse og diagnose hos ortopæd. Jeg har (heldigvis) ikke meget erfaring med dyrlæger, men jeg har i hele dette forløb følt at min hund var i gode, trygge og kompetente hænder. Nu begynder vi fysioterapi forløb, også hos Hjørnegården. Stor tak til Hjørnegården for at tage jer godt af Carlos og for at finde “huller” til os. Jeg har kun positivt at sige, både om forløb, økonomi, procedurer, åbningstider, velvillighed, personale. Hjørnegården blir vores faste dyrlæge 🐶

Bettina

Via Trustpilot

Kæmpe anbefaling. Besøget føltes trygt. Personalet var omsorgsfuldt og støttende i en svær beslutning. Kæmpe ros til især Marianne.

Anika Peluffo

Via Google

Det var vores første besøg og desværre også det sidste med vores gamle hund Luna. Vores sædvanlige dyrlæge kunne ikke tage hende og der var alt for lang ventetid hos kbh dyrehospital. Vi fik anbefalet Hjørnegårdens Dyreklinik og de fik presset os ind i et travlt skema. Dyrlægen Lasse var rolig, venlig, ærlig og virkede dygtig. Der var desværre ikke mere at stille op for vores gamle hund og vi måtte tage den svære beslutning at sige farvel. Jeg synes vi fik en meget fin, empatisk rådgivning og behandling trods den triste anledning. Det blev så værdig og fin en afsked som det var muligt, tak til Lasse for det.

Christina Jespersen

Via Google

Altid sød, venlig og god betjening. Top professionelt og man føler sig i gode og trygge hænder.

Line Hinsby

Via Google

Min kat havde flækket sin nedre blinkhinde, og dyrlægen gav mig de forskellige muligheder. Jeg valgte livrem og seler – operation – og det kunne de klare samme dag! Efterfølgen har der været tryghedsopringninger: hvordan var det første døgn gået? Kontaktede dem et par dage efter da min kat ikke havde haft aff. Og fik god vejledning. Super tilfreds med deres dygtighed og omsorg for min kat. Positive aspekter Svartid, Pålidelighed, Kvalitet, Professionalisme, Priser

Jeanne Brodersen

Via Google

I får et tital fordi jeg ikke kan give jer et tolvtal, som altid et super dejligt besøg hvor Mikki glæder sig til at komme. Der er altid tid til et klap og et par rosende bemærkninger til Mikki. Der bliver altid spurgt ind til hvordan Mikki har det med sin gigt. Kører gerne den lange vej fra Borup, da både Mikki og jeg føler os meget trygge. Tusind tak for altid god behandling selv når der er en smule travlt.

Mikael Specht

Via Google